اهنگ سامی بیگی و یاس

فقط بدو بیا

سامی بیگی

اهنگ جدید سامی بیگی
تو این دنیا واسه درسام
جز گام به گام پناهی نیس
با این حالی که من دارم
جز شهریوردیگه ماهی نیس
من یه خرخونم، وقتشه آدم شم
تو ته خنگی منم باید خنگ شم
خودمو کشتم شاگرد ممتاز شم
هیچی نمیفهمم فقط میخوام ۲۰ شم

یاس

از چی بگم برات؟انتظار داری چه چیزی از چی من درآد؟جز یه کاغذ سفید پاره؟خب آره رفیق تلقب توشه ولی با خودکار سفید!توهم مثه منی کم درد نداری,درد اصلیت اینه علاقه ای به درس نداری.ولی من کسی نیستم که با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره هارو کی میخواد گردن بگیره؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:,ساعت14:20توسط (sahar) | |